bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

cinci colțuri

with 3 comments

Uneori camera pare să aibă cinci colțuri. Patru pentru realitate iar al cincilea să îmi țină visele în care mă pierd noaptea, târziu, căutând răspunsuri. Uneori e mai greu de reperat, calea spre răspunsuri poate fi, la urma urmei, mai dificilă decât te pot duce picioarele.

Azi se pierduse undeva printre rânduri. Credeam, bineînțeles, că găsisem un răspuns. Simțeam cum mă cuprinde, mă ajunge de la spate și mă ține în brațe cum te ține iubitul la concerte, când amândoi vă uitați la scenă, se face frig, iar un prieten vă face o poză, plin de entuziasm. O pui pe facebook sau o ții pentru nepoți.

room

Și cum simțeam că mă cuprinde, mă așezam confortabil în gândul ăsta. Nu mi-a luat mult să mă simt acasă acolo. Gândul ăsta mi-a plăcut mai tare decât îmi place să am tot patul pentru mine.

Da, mă vedeam foarte acasă. Acasa aia la care ajungi printr-o alee îngustă aliniată de un gard viu, și după care se deschide lumea ta lăbărțată pe hectare, unde ai și un conac și un foișor și o grădină și un câmp și un ascunziș. și unde sunt toate ale tale, și ți le dorești așa mult că încep să fie reale.

Numai că nu îți iese până la capăt. Oricât ai încerca să îi povestești despre aleea asta și hectarele tale, nimeni nu pare să le găsească. Inviți oameni acolo în lumea ta, și nimeni nu pare să găsească adresa. Îl inviți pe el la o cină romantică în doi și te sună după două ore  – nu reușește nicicum să intre, îți dai seama că nici măcar nu e la adresa bună.

Sorb din vinul roșu, mult prea mult pentru o singură persoană, și încerc să găsesc colțul ăla. M-am pierdut iarăși, iar răspunsul sigur nu l-am găsit nici de data asta. Gândul nu e așa de confortabil, dar mai stau puțin… până colțul ăla se va lăsa găsit.

Written by zdranga

Aprilie 25, 2009 la 9:33 am

Postat in Uncategorized

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Camera mea are exact cinci colţuri. Nu prea înteleg ce scrii recent, sună ca şi cum ai visa în scris.

    ggl

    Aprilie 27, 2009 at 10:07 am

  2. zdranga, hugs!

    ana pauper

    Mai 1, 2009 at 8:27 am

  3. heei Cora, ce faci, te asteptam pe la noi…sa ne numeri colturile – plus ca stii ca avem o plasa cu marfa yummi.

    Ana

    Mai 1, 2009 at 7:14 pm


Lasă un răspuns

