bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

pișatul în iarbă

with 4 comments

iaca, un mic imn animat, simplu și proaspăt care face elogiul pe de o parte revoluționarului impuls de a economisi apa, pe de altă parte corpului uman (mă rog, masculin mai degrabă), amândouă conectate cu o pură plăcere – pișatul în iarbă.

Nu aș putea înțelege pe de-a-ntregul cum stă treaba cu plăcerea asta la băieți, aș putea poate să umplu spațiile la partea pe care o veți descoperi și voi în filmuleț, și care spune că ‘poate și fetele ascund plăceri secrete, nouă [băieților] interzise’, dar totuși am reușit să empatizez cred bine cu nenea ăsta de cântă umplut de o atmosferă serafimică despre o așa îndeletnicire.

Written by zdranga

Martie 11, 2009 la 10:09 pm

Postat in Uncategorized

4 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. E foarte relaxant.

    ggl

    Martie 12, 2009 at 7:29 am

  2. zdrango, qu’est-ce qui se passe? 😛

    ana pauper

    Martie 12, 2009 at 10:40 am

  3. Ano, poate vrei sa zici qu’est-ce qui se pisse? :))

    zdranga

    Martie 12, 2009 at 11:48 am

  4. you must be pissed off😛

    ana pauper

    Martie 13, 2009 at 7:48 am


Lasă un răspuns

