bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

Green Grass

with 3 comments

Am văzut eu să se poartă leapșa asta, și am tot așteptat să mă lovească și pe mine cineva cu ea, și iaca mi-a venit rândul. Vine de la Brice, care a binevoit să îmi dea de lucru vreo jumate de oră cel puțin cu treaba asta, și cu care am descoperit că am nimerit o melodie în comun din jocul shuffle-ului. Eu mi-am pus muzica toaaată în winamp, și vedeți mai jos ce a ieșit. Nu știu cât de mult spun ceva rezultatele, poate doar câte ceva despre ce ascult eu (senzațional, daa, și Sandu Ciorbă). O dau mai departe lui Bogi, căreia nu i-am mai auzit vocea de ceva timp, și cred că ar fi cazul să o trezim un pic😛

1. Put your music library on shuffle.

2. For each question, press the next button to get your answer.

3. You must write that song title as the answer to the question, no matter how silly it sounds! Most of the time they seem to work though, strangely enough.


1) IF SOMEONE SAYS „IS THIS OK?” YOU SAY?
Stau Doamne noapte si zic (Sandu Ciorba) Sandu Ciorbă, după cum se poate vedea, are întotdeauna o vorbă bună de care mă folosesc când n-am habar ce să zic.

2) WHAT WOULD BEST DESCRIBE YOUR PERSONALITY?
Blonde comme moi (BB Brunette) Pffuai oare se putea găsi una să mi se potrivească mai bine? Zi-i blondă și las-o-n pace!

3) WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Constellations (Jack Johnson) Deci, ce zodie ești? Hai să punem de-o astrogramă, poate ne-om potrivi…

4) HOW DO YOU FEEL TODAY?
It’a a motherfucker (Eels) I-am și zis-o în față, you’re a motherfucker day! Las că o fi mâine cer senin.

5) WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
I melt with you (Nouvelle Vague) Știu, am ambiții de invidiat!

6) WHAT IS YOUR MOTTO?
Crosses (Jose Gonzalez) Crosses as in ‘Doamne feri, fă-ți cruce maică!’

7) WHAT DO YOU THINK OF YOUR PARENTS?
Sly Sheep United ( Neo) Poi dacă io o fac de oaie, ai mei de ce ar fi altfel? Da’ suntem uniți!

8) WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Final Feliz (Caetano Veloso) Oare cine nu?

9) WHAT IS 2+2?
Tazarine (G. Santaolalla) Poezie codată, nu căutați înțelesuri imposibile!

10) WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
J’ai besoin de tes mains (Cornu) Oh yeah, give me a massage!

11) WHAT DO YOU THINK OF THE PERSON YOU LIKE?
O Brasil (Tribalistas) Carevasazică, fascinație dom’le!

12) WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Ca m’etonne pas (Mickey 3D) Nu mă miră, nu, nu, și cred că nici pe voi😛

13) WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
De cara a la pared (Lhasa) Care știe ce înseamnă, ziceți-mi și mie, așa aflu și eu încotro să mă îndrept!

14) WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Salga la luna (Mano Negra) Place persoana, place luna, y el sol!

15) WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Sun Lantern (Ladytron) Lumina ochilor mei, pe un alt ritm!

16) WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Sous les ponts de Paris (Stephane Grapelli) Vedea-mi-aș neamurile din Apuseni acompaniindu-mă la un dans pe jazz manouche! Merită să faci nuntă și numa pentru așa peisaj🙂

17) WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
It was you (Sharleen Spiteri) Now it’s not anymore…

18) WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Shut up (Madness) Aici ați dat-o în bară domnu shuffle, pentru că mie îmi place să trăncănesc, să balavragesc, să aberez, să cetuiesc, să balivernez, să dau din gură, și o fac cu/din interes, desigur😛

19) WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
I like dirt (RHCP) hahahhahaaahahhahahahahahhahahaha

20) WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Irene (Caribou) Da, ea e prietena mea imaginară. Și singura adevărată, desigur😛

21) WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Green Grass (Cibelle) Pur și simplu.

Written by zdranga

Martie 4, 2009 la 1:39 pm

Postat in Uncategorized

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Favourite Game (dEUS) – Leapsa martie 6, 2009, 2:56 pm Categorisit la Blogger Am primit o leapsa de la Zdranga cu care a vrut sa ma readuca in viata “bloguala”, deci m-am hotarat sa accept […]

  2. Hellooooo lady. Ti-am acceptat provocarea.

    Bogi

    Martie 6, 2009 at 12:58 pm

  3. Obrigado domniță, faine muzici asculți😛

    zdranga

    Martie 11, 2009 at 2:13 pm


Lasă un răspuns

