bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

I am Galadriel

with 7 comments

Iubesc testele, mai ales cele care precum horoscopul, ne spun lucruri despre noi uneori evidente, care vin ca niște confirmări, sau și mai mult, ca mici gâdilări ale propriului orgoliu, pentru că orice rezultat ți-ar da, probabil e ceva pozitiv și încurajator. Uite cu ce personaj de fantasy/scifi sunt asociată eu, la testul Which Fantasy/SciFi Character Are You?

Which<br /> Fantasy/SciFi Character Are You?

O știe cineva pe tanti asta? Cum e, să cred ce zic ăștia aici>>>>>>>

Possessing a rare combination of wisdom and humility, while serenely dominating your environment you selflessly use your powers to care for others.
Even the smallest person can change the course of the future.
Galadriel is a character in the Middle-Earth universe.

Voi ce personaj sunteți?

Written by zdranga

Februarie 22, 2009 la 9:40 am

Postat in Uncategorized

7 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tanti aceea este lady of the forest din trilogia Lord of the Rings; e ceva conducătoare a elfilor de pădure. Să ştii că şi Anca a iesit tot tanti aia, lucru care confirmă teoria mea despre voi două. Oricum, tanti e mult prea serioasă (în sensul că nu prea zâmbeşte) ca să fiţi ea.

    Eu am ieşit John Sheridan din B5 universe.

    ggl

    Februarie 22, 2009 at 12:30 pm

  2. wOw ce tare, suna bine conducătoarea elfilor de pădure! Iar faptul că și Anca a ieșit același personaj, da, nici pe mine nu mă miră😛

    Mă duc să caut cine e Sheridan, deși nu cred că suntem din aceeași poveste, nu?

    zdranga

    Februarie 22, 2009 at 1:41 pm

  3. bravo zdranga. io-sdărîmată de rezultate… :((

    James T. Kirk!

    An impassioned commander with more respect for individuals than for authority, you have a no-holds-barred approach to life and its obstacles. I don’t believe in the no-win scenario.

    (James is a character in the Star Trek universe)

    ana pauper

    Februarie 24, 2009 at 9:16 am

  4. O-ho, uitându-mă la poza căpitanului de pe wiki, mai ca m-am îndrăgostit!! Dacă te ajută, tot acolo am găsit acest ilustru citat (epitaf? hihi) care îl descrie un pic altfel: ‘Kirk was a man who marveled and greatly appreciated the endless surprises presented to him by the universe…He didn’t take things for granted and, more than anything else, respected life in every one of its weird weekly adventure forms.’
    Ahh? A man, ce-i drept, dar totuși…:)

    zdranga

    Februarie 24, 2009 at 10:21 am

  5. mersi, soro, mersi… foarte surprinsă
    n-ar trebui să fiu, dacă în copilărie
    oscilam între 2 jocuri de rol:
    – mark, căpitan de navă cosmică, alpha male
    – mama, care face mîncărică din iarbă inocentă

    ana pauper

    Februarie 24, 2009 at 10:53 am

  6. Nu aș vrea să mă pun pe vreo analiză psiho-alea prea atentă, dar mai că aș zice că stai bine cu personalitățile, și calitativ, și cantitativ (hihi)😛

    zdranga

    Februarie 24, 2009 at 10:58 am

  7. Corina, iepurasul ala de-l afisai la avatar – ”Let’s focus on me!”- ca motto, te reprezinta mai bine decat antipatica aia de Gadriel!
    :-))
    Dupa dorintza ta de afirmare si de recunoatere, nu s-ar zice ca esti chiar atat de umila!

    bursesc mihai

    Februarie 25, 2009 at 5:04 pm


Lasă un răspuns

