bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

tree portraits

with 5 comments

Iată unul din proiectele acelea care atârnă undeva, în aer, la care ne-am gândit mulți cu siguranță înainte să îl ia cineva în mâini, și să îl descoase. L-au luat mai mulți, azi am dat peste seria de fotografii a Annei Levinson, care face portete urbane de copaci.

No comment la alegerea mea.

utp9

Written by zdranga

februarie 17, 2009 la 8:17 pm

Publicat în Uncategorized

5 răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Yup, women have freaky ideas for photo projects. That’s why we love them. Tanti asta din Australia fotografiaza colţuri. Nu ştiu de ce şi încă n-am reuşit să-mi explic de ce îmi plac. Copacii aceia, fiind surprinşi cam în aceeaşi ipostază mi se par cam monotoni şi mă cam plictisesc. Iar fotografia ta nu e cu copac cu rană.

    ggl

    februarie 17, 2009 at 9:46 pm

  2. G., Comentariul tau ar putea intra atunci la colectia ‘de ce iubim femeile’ 😛

    Merci de linkuri, foarte faine, si de altfel tocmai de-aia imi placea portretul cu copacul taiat, mi s-a parut cel mai atipic. Fotografiile in sine nu sunt cele mai faine pe care le-am vazut ever, mi-a placut insa ideea, iar in serie arata foarte bine, fiecare reprezentand parca o personalitate diferita a copacului.

    zdranga

    februarie 18, 2009 at 2:55 pm

  3. j’adooooooore !

    bricedelanice

    februarie 19, 2009 at 8:57 am

  4. Hmm cica tanti aia e nene de fapt. Damn.

    ggl

    martie 4, 2009 at 10:49 am

  5. dar teoria nu pica asa-i? pliizzz 😛

    zdranga

    martie 4, 2009 at 1:06 pm


Lasă un comentariu