bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

the capitalist pyramid

with 3 comments

În toată nebunia asta, zic să ne căutăm fiecare personajul care ne reprezintă cel mai fidel, sau eventual puteţi completa piramida cu portretul vostru?🙂

capyr

Pastişa e din 1911, sursa SUA, la mine a ajuns prin ţ-şpe conexiuni, pe net.

Written by zdranga

Ianuarie 19, 2009 la 10:19 am

Postat in Uncategorized

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. superb! totdeauna am crezut ca cea mai buna critica atat a capitalismului dar si a comunismului a venit de la stanga. cam nevrotici stangistii astia cu critica lor…

    eu sunt foarte dezamagit sa spun ca nu apar deloc in piramida respectiva, desi sunt si eu un parazit informational (cam atipic). ziaristii sunt un lumpen proletariat informational care nici nu hraneste pe nimeni, nici nu e platit indeajuns incat sa traiasca pe spatele cuiva. gloantele verbale scuipate de media sunt atat de inocente incat nu ranesc pe nimeni. de prostit sa fim seriosi… nu mai manipulam pe nimeni, decat la inactivitate si la flendurire a timpului liber pentru cativa ametiti de munca. iar de condus… nici nu mai zic ca e pointless!

    dohocampus

    Ianuarie 19, 2009 at 1:44 pm

  2. tu pe unde te situezi?🙂

    bursesc

    Ianuarie 19, 2009 at 8:35 pm

  3. @Doho: eu v-aş fi lăsat cu generozitate totuşi acolo pe la „We fool you”, chiar dacă ierarhia poate nu funcţionează chiar sub forma asta şi jurnaliştii ar putea la fel de bine să fie un pic în afara (sau deasupra? :P) tuturor. Totuşi, dacă ceva mai funcţionează în presă indiferent de calitatea ei, prosteala cred că rămâne, iar uneori e departe de inocenţa despre care vorbeşti.
    @bursesc: mi-era teamă să îmi răspund şi mie🙂 eu aş zice că sunt încă la bază, dar nu aş putea-o spune fără să roşesc. Probabil la o analiză mai atentă şi sinceră, măcar o parte din mine s-ar descoperi măcar cu un picior în luntrea ălora cu plăceri uşoare.

    zdranga

    Ianuarie 20, 2009 at 8:06 am


Lasă un răspuns

