bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

cum mi-am facut o lampa

with 5 comments

Văzusem acum ceva timp pe net o idee de decorare a unei ghirlande de lumini, din cofrage de ouă. Cofrage de ouă am găsit, ghirlanda albă fără brizbrizuri mai greu dar până la urmă am găsit-o şi pe ea, timp sâmbătă am avut, mână de ajutor de la Brice să tăiem cofragele la fel, şi după un pic de muncă, iacă rezultatul:

ghirlanda

costuri: trei cofrage de ouă (donaţie), ghirlandă – 12 RON.

Şi sursa de inspiraţie!

Written by zdranga

Ianuarie 12, 2009 la 9:15 am

Postat in Uncategorized

5 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si tu esti pentru mine o sursa de inspiratie🙂 pupicin!

    Anca

    Ianuarie 12, 2009 at 2:37 pm

  2. Hei fata, aveţi cofrage acolo în Olanda? Că dacă nu, vă facem un pacheţel de la Românica, să vă ajute la inspiraţie! Pupicisme măi!!

    zdranga

    Ianuarie 12, 2009 at 8:42 pm

  3. who is this young boooy ??

    the white devil

    Ianuarie 14, 2009 at 10:12 pm

  4. my hands still hurts from the cutter:). hopefully it worth the effort :p
    and yes. who is this young misterious booooooy?
    🙂

    bricedelanice

    Ianuarie 15, 2009 at 11:37 am

  5. Briiice, the lamp received lots and lots of congratulations from everybody who passed by to see it. Not to mention it keeps a romantic lovely atmosphere during my most intimate late night moments, when I am alone in the obscurite, just me and my computer… hihi
    And you should know who the young mysterious boy is, since you took the picture! Will you reveal it?

    zdranga

    Ianuarie 15, 2009 at 7:34 pm


Lasă un răspuns

