bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

azi o să fac ceva. un alt ceva.

with 3 comments

doonethingtoday

Pretty Bitter

Există twitter, mai ştiam de facebook, şi mai sunt sms-uri, şi bloguri, şi white boards şi numai faţă-n-faţă nu, ca să ne dăm de ştire unul altuia ce facem acum, ce vom face peste cinci minute, ce am făcut aseară, ce nu voi face azi. Pretty Bitter a mai făcut carneţelul ăsta de mai sus, în care îţi dai de ştire ce vei face azi, un planner instantaneu care cu siguranţă îţi va organiza ziua.

Aş pune de un pseudo-twitter aici, pe blog. Ia ziceţi, voi ce aţi scrie dacă aţi avea una bucată foaie din carneţelul ăsta în faţă? Un singur lucru, pe care îl veţi face azi, şi care merită notat?

Cum eu mi-am dat demisia ieri, azi totul va fi banal. Lucrul meu puţin mai banal azi va fi

//////// O să fac o cafea, o să îi pun zahăr, scorţişoară, spumă de lapte, tot ce cere protocolul, şi o să o beau în locul cuiva care nu e aici. Bonus, o să îi scriu (pe twitter? pe facebook? un email?) şi o să îi povestesc cum a fost.///////////

Voi?

Written by zdranga

Ianuarie 9, 2009 la 8:51 am

Postat in Uncategorized

3 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. voi arbitra la un concurs de debate.
    azi, mîine, poate chiar poimîine.

    ana pauper

    Ianuarie 9, 2009 at 9:05 am

  2. ma voi plimba prin parc, o sa ma uit la putinii trecatori, nu am sa-i psihologizez deloc, dar e o bucurie subtila pentru mine sa vizualizez suprafete, prezente!

    dohocampus

    Ianuarie 9, 2009 at 2:39 pm

  3. Azi am să citesc cîteva pagini din The Shadow-Line. Am să mai suflu din când în când în muzicuţa asta pe care am luat-o pentru o prietenă şi pe care mi-am păstrat-o mie (era nepotrivită; ei i-am luat alta cu o octavă mai sus) că de cântat nu ştiu cânta la ea dar îmi place foarte mult cum sună. Mai am mai puţin de două ore până mâine.

    ggl

    Ianuarie 9, 2009 at 8:16 pm


Lasă un răspuns

