bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

cum am învăţat eu…

leave a comment »

…numere de telefon: tapându-le obsesiv, încercând să dau de cineva la celălalt capăt al firului, la care îmi închipui că cineva vorbeşte cu mama, fiica, cumnata sau vecina despre ce să mai gătească de sărbători, să zicem. În acest episod, primăria din Bratca, la care sun as we’re speaking, şi al cărei număr îmi va rămâne o ţâră imprimat sub degete: 0.2.5.9.3.1.5.6.5.0.

hai noo, răspunde, primăăăărie!

Written by zdranga

Decembrie 10, 2008 la 11:36 am

Postat in Uncategorized

Lasă un răspuns

