bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

ce-mi doresc eu mie…

with 9 comments

Anul trecut, cam pe vremea asta, eram deja provocată să-mi fac listuţa pentru Moşu, în care aruncam cu naivitate şi entuziasm tot felul de mici dorinţe sclipicioase. Ei bine, acum nici nu mai am nevoie de provocare ca să anunţ, oficial, inaugurarea listei de Crăciun, moş Nicolae sau cine s-o mai nimeri să îmi aducă mici atenţii. Şi inaugurăm nu oricum, ci cu una bucata bunăciune de canapea, asta ca să vă arăt că nu sunt egoistă, ci mă gândesc cu drag la următorii couchsurferi care ămi vor calca pragul (şi nervii mwahahaha)

Aşa că iacăt-o, priviţi-o şi admiraţi-o, şi în caz că vreţi să vă manifestaţi dragostea pentru mine, căutaţi-o aici!

pixel-couch

Vouă ce să vă aducă Moşu?!

Written by zdranga

Noiembrie 28, 2008 la 1:21 pm

Postat in Uncategorized

9 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bomboane de ciocolata amaruie presupun.

    ggl

    Noiembrie 28, 2008 at 1:49 pm

  2. soare !! Vreau soare🙂

    julc

    Noiembrie 29, 2008 at 6:58 am

  3. apăi zdraga! te-ai pitit pe WP, ha?😛

    dilema din august a rămas…
    http://anapauper.wordpress.com/2008/08/22/ce-cadou-sa-mi-aleg/

    cred că voi opta pentru tricou wireless, sau tricou cu moleculă de cioco.

    ana pauper

    Noiembrie 29, 2008 at 1:02 pm

  4. Eh na si tu amu… Uite numai cioco-less sa nu ajungem, si sa nu ne multumim cu o molecula de wire, ca in rest – noi sa fim sanatosi. Bine te-am regasit Ano, unul dintre cadouri ti l-as lua eu, ce nu as face sa intretin spiritul geek huh?

    zdranga

    Decembrie 1, 2008 at 7:07 pm

  5. doară nu esti ghikă?

    ana pauper

    Decembrie 2, 2008 at 6:24 am

  6. un blog cat mai vizitat,asta i pohta ce o pohtesc de la Mosu”!

    gurau silviu

    Decembrie 2, 2008 at 8:48 pm

  7. Vreau o imbratisare si o carte de Ludmila Ulitkaia. Pe care n-o am.

    Bogi

    Decembrie 3, 2008 at 9:34 am

  8. @Ana: familie de nobili, da, da Ghika! la asta te referi nu?😛
    @Silviu: tu chiar crezi că Moşu îţi aduce aşa ceva? Eu nici pe Superman nu îl cred în stare, în cazul meu!
    @Bogi: îmbrăţişarea poate fi de la mine sau o vrei şi pe aia de la Ludmila?😛

    zdranga

    Decembrie 3, 2008 at 10:50 am

  9. Accept si de la tine.😛

    Bogi

    Decembrie 4, 2008 at 10:14 am


Lasă un răspuns

