bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

stupid things we do for love

with 9 comments

Cred că am fost cu toţii întrebaţi sau ne-am pus singuri întrebarea, măcar o dată în orice relaţie – ce suntem în stare să facem pentru cel de care suntem îndrăgostiţi? Să faci pe mariachi sub balcon iubitei, să mergi după el la celălalt capăt al lumii, câte şi mai câte nu am face ca să epatăm, demonstrăm, exhibăm dragostea noastră. Dintre ele, de unele ne amintim cu drag, la amintirea altora ne punem mâinile în cap şi ne întrebăm „Cum am putut face asta?!”. Multe ne trezesc zâmbete pur şi simplu, sau un sentiment de compasiune şi înţelegere pentru propria noastră nebunie, curaj, îndrăznire sau pură stupizenie.

stupid-things

Eu i-am întrebat pe câţiva prieteni ce îşi amintesc ei că au făcut mai şui pentru cineva de care erau îndrăgostiţi, şi am selectat cîteva poveşti mai jos. Toate mi se par, dincolo de orice, înduioşătoare. Şi mi-ar plăcea să citesc mai multe, aşa că nu ezitaţi să contribuiţi!

A. am facut un tricou destul de silly de ex

am uitat sa mananc

am zambit stupid de multe ori si de unul singur

i got high on cigarettes

m-am uitat la aceleasi poze over an over again undeva la ordinul orelor

am povestit chestii stupide despre mine in speranta ca o sa zica, uite si la prostanacu asta, saracu, hai ma aici, a cui esti tu!?

mi-am setat arhiva la yahoo messenger si pune-te pe analizat, intrebat, oare ce crezi ca a vrut sa zica cu melodia asta and so on…

eram despartit de un an de m. si cand m-am intors in tara i-am sunat la usa. era cu prietenu si destul de acra

B. 1. staging a nice new years eve getaway with friends and loved one just to find out that behind the curtains some were acting in another play

2. stupid highschool years one: walked all across the city on the railway tracks, one end across the river all the way to the other end ov da city just because i imagined that at the other end, she would be standing at her window.

3. wrote letters over letters, all digital because it’s easier to not send, ignore, and delete them.

C. mi-am lasat sa-mi creasca unghiile ca sa-l pot zgaria asa foarte usor

fiindca stiam ca-i place, daca-l zgarii usor

si evident traveling a lot for nothing

D. suportat ciudateniile absurde ale cuiva

dar nu m-a deranjat decat dupa

am trait cam un an in aceeasi casa cu cineva care stiam ca va pleca dar nu stiam cand

de fapt era mai mult plecata dar oricum m-am obisnuit si cu asta

E. am trisat la un joc de remi – pt k ea vroia sa schimbam piese pe sub masa (absolutamente jenant pt era „obvious” si ceilalti erau prietenii mei)

m-am imbatat k un magar si am pretins k vb la telefon in miez de noapte

m-am legat de un negru (100 si ceva de kile) intr-un bar si il provocam sa ma bata

m-am dus sa invat dansuri renascentiste

m-am dus naked sa „inot” la 3 dimineatza (idea ei of course) cu inca vreo 20 de oameni in bazinul public

aia cu watching really bad movies cred k e generala si se intampla macar o data in fiecare relatie

F. m-am mutat într-o altă ţară decât a mea

era cât pe ce să mor escaladând o casă

m-am dus pentru trei zile la Bucureşti pentru o fată care era cu prietenul ei. O vedeam 5 ore pe zi.

Ah şi m-am mai dus să văd o fată (prima mea iubire, şi vroiam să îi spun că o iubesc)

dar în faţă

şi ploua. Aveam un chappy (un fel de scuter de căcat)

şi chappy-ul nu mai mergea

am făcut kilometri împingând chappy-ul cu mâna

ca să merg să îi spun că o iubeam.

Eram tânăr, şi în formă.

G.am stat nopti intregi pe net

m-am carat noaptea la 3 dupa el

cand io aveam examen a doua zi

but the worse part I think

ii ca am plans pt cineva care nu m-o iubit

Cât despre propriile mele poveşti, trebuie să recunosc că mi-a fost greu să îmi aduc aminte… Probabil că o să mai vină cu timpul amintirile, deocamdată ţin minte atât:

.I-am minţit pe ai mei că trebuie să mă duc la pregatire pentru olimpiadă, ca să mă întâlnesc de fapt cu gagicul meu din liceu.

.Pentru acelaşi gagic, mi-am minţit părinţii şi cum au descoperit minciuna, ne-am certat rău şi am fugit de acasă.

.Pentru un alt gagic din liceu, am fugit noaptea din casa mătuşii la care stăteam în vacanţă, ca să îl văd într-un bar. [Ne-am pupat pe terenul pe baschet. Sweet]

.Am încercat să schiez, deşi nu îmi placea deloc şi mi-era o teamă de moarte, ca să îl impresionez pe prietenul meu. Mi se părea că sunt o vacă pe gheaţă pe schiurile alea, dar îmi plăcea aşa de mult cât de tare mă încuraja, că nu m-am dezlipit de schiurile alea cât am stat la munte.

.Am stat nenumărate ore pe messenger, târziu în noapte, şi m-am dus dimineţi în şir la servici cu cearcăne la ochi.

image credit

Written by zdranga

Noiembrie 25, 2008 la 9:47 pm

Postat in Uncategorized

9 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. Deja figurez in lista, dar mi-am mai adus aminte de cateva:
    – Am asteptat 8 luni sa „ma imbarlig” cu un baiat, de care m-am indragostit. Ne scriam scrisori timp de 8 luni si nici nu stateam la sute de km distanta.🙂

    Bogi

    Noiembrie 25, 2008 at 10:29 pm

  2. – Binecuvantam in gand scandurile podelei unui pasaj (Sirul Canonicilor din Oradea), fiindca stiam ca trece pe acolo in fiecare zi.

    Bogi

    Noiembrie 25, 2008 at 10:32 pm

  3. Uitasem. Am desenat tot pe a doua maşină cu geamurile brumate pe care o întalneam în drum spre casă o inimă cu numele ei înauntru. Asta anul trecut.

    ggl

    Noiembrie 26, 2008 at 8:35 pm

  4. E superb subiectul, m-a prins, asa ca adaug cateva de ale mele si stranse de la prieteni:
    – am stat cu fundul pe o piatra in speranta ca o sa racesc si sa ii inmoi inima
    – am cumparat cisterne de medicamente de la faringosept la penicilina
    – am mancat regim un an
    – am gatit kilometri de tagliatele
    – am plans o noapte intreaga CU lacrimi, un izvor nesecat, dupa ce am aflat ca mi-a aruncat pietricele (s pasionata de pietricele)
    – am invatat sa fac masaj dupa un cd in limba japoneza, urmarind doar miscarile
    – am batut recordul cu cele mai multe sms-uri trimise de pe telefonul de firma (nu am fost concediata :))
    – am dezvoltat o relatie decenta cu un caine imposibil
    – am petrecut o noapte in gradina botanica si am sarit gardul afara in conditii vitrege
    – am dormit in post, la propriu (el era sef de post haha)
    – i-am calcat in picioare caciula si am dat dupa el cu clementine pentru ca am gatit o dupa-amiaza intreaga manacare sanatoasa si el a mancat cartofi prajiti

    cristina

    Noiembrie 27, 2008 at 5:23 pm

  5. Altele (tot din surse multiple):
    – am mers in Italia si am schimbat 4 mijloace de transport.
    – am fost la diverse nunti si parastase la care nu m-as fi dus

    cristina

    Noiembrie 27, 2008 at 5:31 pm

  6. „am invatat sa fac masaj dupa un cd in limba japoneza…” :))

    foarte amuzant. could be a scene in a movie.:)

    julc

    Noiembrie 28, 2008 at 7:09 am

  7. stiam eu ca o sa fie material de un film aici! gata, cand ne apucam de treaba? Si fiecare isi joaca rolul sau cum facem?😛

    zdranga

    Noiembrie 28, 2008 at 8:23 am

  8. am tradus melodii Omega, LGT, din maghiară
    în română. iubi era român…

    ana pauper

    Noiembrie 29, 2008 at 3:05 pm

  9. Am tradus câteva texte de-ale lui în maghiară.😛

    Bogi

    Decembrie 2, 2008 at 8:19 am


Lasă un răspuns

