bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

colecţia de budă – Cafe Altwien, Viena

leave a comment »

fete şi băieţi, femei şi bărbaţi, dame şi domni.

Astea din Viena, cred că era Cafe Altwien. Am băut o cafea bună vieneză, şi intrând în vorbă cu chelneriţa am aflat că în bucătărie lucra un domn din România, care însă era în altă tură. I-am lăsat un bileţel cu salutări de la Cluj, aşa din solidaritate cu fraţii noştri plecaţi departe de casă. Mă rog, poate nu aşa de departe…

dame1domni1

Written by zdranga

Noiembrie 7, 2008 la 10:40 am

Postat in Uncategorized

Lasă un răspuns

