bâldâbâc, bum, buf, pleosc, vâj

Zdrăngăneli de blide, vorbe, onomatopee

poze

with 2 comments

Numită cel mai recent stat „democratic” din lume, Bhutan este o ţară mică între India şi China. National Geographic a pus la cale un reportaj acolo, iar fotografa, care a stat şapte săptămâni să fotografieze ce prinde, vorbeşte despre interdicţia de a fotografia altarele templelor budiste, considerat un sacrilegiu de care oamenii se tem cum se temeau amerindienii de furatul sulfetului în obiectivul aparatului:

The government is very strict about it. They don’t care that I’m from the Geographic. They have their reasons—for years tourists and foreigners would come and photograph the altars, and they think that some of the photos would be thrown away. To throw away an image of an altar is sacrilegious and extremely offensive. I was able to photograph around the monasteries in the butter-lamp room where they light butter lamps in the morning.

Written by zdranga

Aprilie 3, 2008 la 8:20 am

Postat in Uncategorized

2 Răspunsuri

Subscribe to comments with RSS.

  1. holaaaaaaaa coraaaaaaaaaaaaaa!!

    welcome back!!!!!!!!!!!!!!

    ankootza

    ankootza

    Aprilie 3, 2008 at 8:34 am

  2. whoooohoooo….aplauzeeeee😛

    trebuie sa marturisesc ca m-am gandit pret de o milionime de secunda (eheee, asta da „frecventa de idei”)…deci m-am gandit ca poate nu-i site-u tau. da’ p-orma mi-am amintit ca am mai vazut undeva poza aia din antet😛

    mno, apai cum zice Paul Anka apud Kurt Cobain: „entertain us” http://www.youtube.com/watch?v=TsS811o21-k

    vlad (the procrastinator)

    Aprilie 4, 2008 at 10:55 pm


Lasă un răspuns

